Tuesday, September 7, 2010

Thank you for being so sweet

دختر کوچیکه عاشق حمومه , هر وقت ازش می پرسم کجا بریم میگه "حمو" * . حتی اونو به ددر هم ترجیح می ده اگه لباس پوشیده دم در خونه هم باشیم باز بپرسم کجا بریم ؟ میگه" حمو" .دیشب که برده بودمش حموم  لباسهاش رو در آورده بودم و منتظر بودیم تا وانش پر شه و در همون حال براش می خوندم که  دیدم اونم داره لخت برام می رقصه دستهاش رو برده بود بالا سرش و خوشحال دور خودش می چرخه . با خودم فکر کردم چه خوبه که تو هستی , چه خوبه که این حموم هست و من هرشب می تونم به همین سادگی تو رو خوشحال کنم , چقدر خوب
* همون حموم

4 comments:

نسرين said...

واقعا داشتن بعضي چيزهاي دم دستي بهترين نوع خوشبختي هاست

رهگذر دنيا said...

به هيچ كس نگي ها هوس دختر كوچولو كردم

پوپک said...

راستش من هی هوس دخترکوچولو میکنم بعد هی میگم بیخیال اومدی و دوباره پسر شد ! بعدم هی میگم ببین ای یکی تازه تازه داره از آب و گل درمیاد خودت رو تو دردسر ننداز اما بااااز اون وسوه میاد

زرافه خوش لباس said...

روزانه هات قشنگن...