Tuesday, December 1, 2009

کورسوی امید

تو کتاب "کلید های رفتاری با کودک دوساله " نوشته بود که اومدن یک نوزاد جدید با داشتن یک بچه دوساله سرسام آوره اما دوسال تفاوت سنیه خوبیه از نظر اینکه بچه ها با این تفاوت سنی همبازیهای خوبی می شوند و اینکه در سالهای بعد وقتی اونها دارند باهم شطرنج بازی می کنند و شما در اتاق دیگه ای استراحت می کنید خستگی این سالها از تنتون در می آد . حالا من موندم معمولا بچه ها در چه سنی شطرنج بازی می کنند ؟ من که هنوز شطرنج بلد نیستم بازی کنم نکنه بچه هام هم به خودم برند ؟ فکر کنم باید تمام هم و غممون رو بگذاریم رو آموزش شطرنج تا زودتر به اونروز برسیم , به امید آنروز

1 comment:

زهرا said...

:)) یاد می گیرن ایشالله. شطرنج هم نشد میزنن و باهم می رقصن. مامانشونم دوست داشت می ره اون وسط یه قری به کمرش می ده:)
ممنون از حرفات. راستش بیشتر از اینکه از"هنوز خبری نیست" از این ناراحتم که این مدت چه رویا هایی واسه خودم ساخته بودم و توش زندگی می کردم!!