Sunday, December 20, 2009

این مهد کودکهای دوست داشتنی


امروز تو مهد دخترکم جشن شب یلداست , ماهی یکبار نمایش عروسکی برگزار میشه و هر چند وقت یکبار هم تولد یکی از بچه هاست . هر هفته تو مهد یک موضوعی رو انتخاب می کنند و در طول هفته راجع به اون موضوع آموزش دارند و شعر می خونند و  کاردستی  درست می کنند  بیخود نبود روزهای اول که  همراهیش  می کردم عاشق این جا شدم وبدم نمی اومد اسم خودم رو هم بنویسم و با دخترکم  مهد کودک برم 

برای مرجانه : خانوم دوزار چیه شما بیش از اینها برای ما عزیزید وقتی کامنتت رو دیدم خییییییلی خوشحال شدم فکر کردم هنوز تو شرکتی و دارم کله سحر واست دردو دل می کنم

3 comments:

مامان ارشك said...

دختركتون كدوم مهد ميره؟ چند سالشه؟

Unknown said...

مادر خانومی عزیزم نمی دونی چه قدر وبلاگتو دوست دارم همه ش میام سر می زنم ... به خدا خیلی دلم برات تنگ می شه ... خییلی همیشه دوستت داشتم ایشالله همیشه با این عروسکهات خوش و خرم باشی و بنویسی همیشه ... چه قدر دوست داشتم ازت خبر داشته باشم که حالا از این به بعد دارم بوووس مخصوص با بغل محکم

مامان ارشك said...

ممنون عزيزم. خصوصي چرا نمي شه گذاشت برات؟