Saturday, December 19, 2009

ما قابل معاشرت نيستيم

اين روزها اگه بياييد خونه ما هنوز سلام علیک نکرده دختر بزرگه دستتون رو می گیره و می بره تو اتاقش بعد خودش میشه بچه شیر و شما می شید ... شیر حالا نقطه چینش نسبتتون با دخترکمه اگه عموش باشید عمو شیر اگه خالش باشید خاله شیر واگه مادر بزرگش , مادر بزرگ شیر . فقط باباش هستش که می شه بابا لاین *.بعد باید چهار دست و پا دور خونه دنبال بچه شیر راه بیفتید و یک عالمه ماجراجویی رو تجریه کنید از رودخونه رد شید با گرگها بجنگید و ... اصلا هم مهم نیست که چقدر خودتون رو آرا ویرا کردید و اومدید مهمونی . من خودم به شخصه این روزها انقدر مامان شیر بودم که دوباره سرزانوهام به عادت بچگی پینه بسته , اما خوب تقصیر خودمه چون خودم پیشنهاد خرید کارتون لاین کینگ ** رو دادم


*lion
**lion king
من و بلاگ اسپات بدجوری با هم دست به یقه هستیم من نمی دونم چطوری باید متنم رو راست چین کنم وقتی زبان رو فارسی انتخاب می کنم راست چین میشه اما تو کامنت گذاشتن مشکل پیش می اد اگه کسی راه حلی داره لطفا کمک کنه


پی نوشت 1 ساعت بعد  : انگار تونستم و واقعا راست چین شد راه حلش هم ساده بود چقدر بد و بیراه گفتم به این بلاگ اسپات بیچاره , تازه عکسم می تونم بذارم . راستش فکر می کردم عکس هم نمیشه بذارم  جدی که از پشت کوه اومدم

2 comments:

Unknown said...

خانم ما واست کامنت گذاشتیما دو زار تحویل بگیر

آرام said...

من عاشق این خوشمزگی های بچه هام.... ببوس جوجه ها رو خانم...