Monday, August 16, 2010

از دست دیگران

وقتی بچه دوم می آد , آدم نگرانه که دیگران با بچه اول چطور برخورد می کنند اما این نگرانی بی مورده چون شما می بینید که دیگران همه راجع به این موضوع اطلاعات دارند همه از آشنا و فامیلهای نزدیک  بگیرتا سوپری سر کوچه می دونند که نباید بچه کوچیکه رو تحویل ؟؟ , تحویل که هیچ اصلا ببینند .  اونقدر کوچیکه رو نمی بینند که شما نه تنها  از این بابت خیالتون راحت میشه که از اون بابت که نکنه هیشکی اصلا و ابدا این طفل معصوم رو تا آخر عمرش ببینه نگران می شید . اما این نگرانی خیلی طول نمی کشه سه چهار ماهی که بگذره همین دیگران یادشون می ره یا فکر می کنند که آبهااز آسیاب افتاده یا هر چی که دسته جمعی هجوم می آرند سمت کوچیکه و پاک بزرگه رو به امون خدا ول می کنند .آی آدم لجش می گیره  حالا من از همین تریبون اعلام می کنم که بابا آخه جلوی بچه بزرگتره هی نیایید قربون صدقه کوچیکه برید نه اصلا هم این کار براش عادی نیست و نمیشه , هروقت شما با یک آدم دیگه بودید و یکی اومد هی از اون تعریف کرد و به شما محل نداد و شما براتون عادی بود , اونوقت فکر کنید که ممکنه واسه این بچه هم عادی بشه

1 comment:

هنا said...

جانا سخن از زبان ما می گویی!
تازه من گاهی به مامانم و خواهرم میگم ای بابا....یه زمان گیر دادید به من که طفلک سارا حالا هی من باید چشم غره برم که هواش رو داشته باشید!