Monday, May 24, 2010

راسته می گند عروسی ماله بچه هاست

از اینکه تو کارت عروسیم نوشتم که - از کوچولوهای عزیز در فرصت بهتری پذیرایی می کنیم - از خودم شرمندم . حالا چرا ؟ واسه اینکه دارم می بینم که بچم چه عاشقه عروسیه , چطوری وقتی می خواهیم عروسی بریم از وقتی می فهمه ذوق می کنه و خوشحاله , که چه با تحسین عروس رو نگاه می کنه حتی اگه به نظره ما آدم بزرگها  آرایشش زشت و بیخود باشه , که لباسش قشنگترین لباس دنیاست حتی اگه از نظر ما دهاتی باشه , که چطور با هیجان و اشتیاق می رقصه و چطور با اشتها شام می خوره و چطور بی توقع دست می زنه .حال ما اینهفته عروسی دعوتیم و ممنون که خانوادگی دعوتمون کردید البته ما دختر کوچیکه رو نمی آریم چون به قول دختر بزرگه ممکنه خانوم عروس رو ناراحت کنه . دخترکم اینروزها همش زیر لب می خونه کوچه تنگه بله عروس قشنگه بله

1 comment:

نازنين said...

سلام
من هم دقيقا همين حس را دارم و نمي دونم چرا تو كارت دعوت عروسيم بچه ها را دعوت نكردم ، هرچند بچه اي هم تو فاميلمون نبود . اما الان من از بس نيما از عروسي و مهموني لذت مي بره ، خوشحاليم دو برابر شده