Tuesday, October 19, 2010

من و اینهمه خوشبختی

بعد از 14-15 سال دارم با یک دوست که تو فیس بوک همدیگرو پیدا کردیم حرف می زنم از بچه هام می گم که دوسال تفاوت سنیشونه . با تحسین می گه آفرین آفرین چه کار خوبی کردی .به فکر می رم به بیخوابی های این سالها فکر می کنم . یاد دل درد های دختر کوچیکه که همزمان بود با از پوشک گیری دختر بزرگه , وقتهایی که باید خودم دوتاشون رو جایی می بردم , یک بچه در بغل , یکی دست تو دست و یک ساک گنده . یاد مهمونی هایی که نرفتیم و اونهایی که به سختی رفتیم . یاد مریضیهاشون . دعواهاشون , هوار کشیدنهاشون و هوار کشیدنهام  . البته که روزهای خوش هم زیاد داشتیم و داریم همین عشقشون به همدیگه , بازیهاشون با هم , حضور سبز و دوست داشتنیشون تو خونه . آره به نظرم که کار خوبی کردم خیلی خوب , خدارو شکر . اما دروغ چرا تا قبر 4 انگشته آآآآ اینرو هم  باید بگم که اگه برگردونم عقب و بپرسند دوباره حاضری اینکار رو بکنی بی ادبیه ها اما گه (گهش رو غلیظ بخونید )می خورم دیگه از این غلطا بکنم

6 comments:

دلبرک said...

نوشته هاتون خیلی قشنگه مخصوصا اونی رو که درمورد دختر بزرگه است خیلی خوشم میاد

پوپک said...

به نظر من هم کار خیلی خوبی کردی . شجاعت می خواد که من ندارم . به نشرم اصل سختی ها رو پشت سر گذاشتی

رهگذر دنيا said...

سلام مادر خانومي گل. درسته كه خيلي سخت بوده ولي بوده و گذشته. وقتي يكي دو سال ديگه دو تا فرشته ناز و مودب همه جا تو رو همراهي كنن ، وقتي بزرگتر كه مي شن باعث افتخارت بشن ، وقتي پشت سر هم موفقيت برات بيارن ، وقتي كه دكتر و مهندس بشن ، وقتي رفاقت هاي بي غل و غششون رو ببيني ، وقتي كه هر دو رو به فاصله كوتاهي عروس كني ، وقتي بچه هاي نازشون رو توي آغوشت بگيري ، فكرشو بكن . آيا ارزش سختي اش رو نداره ؟
البته من خودم هرگز به بچه دوم فكر نمي كنم . ولي خب براي تو پيش اومده و خير هم هست خدا رو شكر.

Sib said...

سلام مادر خانومی. درست یا غلظ بودن این کار رو نمی دونم اما خوب می دونم که پیش اومده! خوشحالم که الان شادی. و خوش بخت.
منم خوبم. نی نی م هم حوبه. داره بزرگ می شه. 2 ماه دیگه به دنیا میاد. همه چی کلا خوبه. مشکلات معمول زندگی. کمی شوهرم افسرده شده و دارو می خوره که این ناراحتم می کنه. اما..... شکر

زرافه خوش لباس said...

منم ميگم آفرين...آفرين
و اعتراف مي كنم ديگه جرات ندارم بعد از هفت سال....

مهدیس خانوم said...

سلام مادر خانومی عزیز
مهدیسم....آدرس اینجا رو از مرجانه گرفتم
دخملاتو دیدم....بزرگه که کپی برابر اصل خودته...همونقد زیبا و همونقد ناز... کوچولوی فرفری خیلی دوست داشتنی و خوردنیه
خوش بحال دخترات که مامانی مثل تو دارن
با اجازه لینکت کردم
منو تو غم خودت شریک بدون.. میدونم چه روزای سختیه... هرکاری ازم بر میاد بی تعارف بگو