Sunday, October 17, 2010

بالرین کوچولوی من

من به کلاس باله اعتقادی نداشتم چون دلم می خواد اگه بچه یک کلاسی می ره دنبالش رو بگیره و یک آینده ای داشته باشه . از این شاخه به اون شاخه پریدن خوشم نمی آد . باله رو هم فکر می کردم که حالا به چه دردی می خوره و حالا به فرض محال دخترک اگه بالرین هم بشه تو این مملکت معنی نداره . اما خودش اومد و گفت که منم می خوام برم کلاس باله . بچه ها لباس برق برقی می پوشند و می روند و من چرا نمی رم و از این حرفها . اسمش رو نوشتیم و لباس خریدیم و حالا دخترکم دیروز اولین جلسش رو رفت و من مادر ندید بدیدش , تو دفتر مهد از تلویزیون مداربسته تماشاش می کردم همچی خیره به تلویزیون انگار که دارم باله دریاچه قو رو نگاه می کنم


1 comment:

رهگذر دنيا said...

سلام مادر خانومي
دختر من هم باله مي ره خيلي هم دوست داره
به نظر من توي اين سن بايد كلاس ها و آموزش هاي مختلفي رو براي بچه ها امتحان كنيم تا متوجه بشيم به كدوم زمينه علاقه دارن و استعدادشون شناسايي بشه. مثلا دختر من به زبان انگليسي به شدت علاقه داره و خيلي هم مستعده . اگر چه مادرم و خونه شونو رو خيلي دوست داره ولي حاضر نيست حتي يك روز رو از دست بده و مثلا پيش مامانم بمونه . خب اگر من اين بچه رو كلاس زبان نذاشته بودم كه استعداد و علاقه اش مشخص نمي شد