Thursday, October 28, 2010

برای پدرم

پدرم , امروز ده روز از رفتنت می گذره , از رفتنت گله ای ندارم که به آرامش رسیدی اما جای خالیت تو خونه بدجوری روی قلبم سنگینی می کنه . بار آخر توی آی سی یو همدیگرو دیدیم یادته دستهات رو تو دستهام گرفتم , یادته موهات رو نوازش کردم , یادته بهت گفتم که زود خوب می شی و برمی گردی خونه ؟ داشتم دروغ می گفتم . تمام اون دوماه تو بیمارستان رودروغ میگفتم  نمی دونم می دونستی یانه ؟ اما حقیقتی هم هست که هیچوقت بهت نگفتم اینکه تو بهترین پدر دنیا برام بودی و اینکه خیلی دوستت داشتم . بگذریم امروز تو دیگه نیستی و من خیلی دلتنگتم و رفتنت رو باور ندارم. من امروزدختربچه ای هستم که پدرش رو گم کرده , آره من تو رو تو بیمارستان توی اتاق آی سی یو,روی تخت 7 گم کرده ام .شاید  یک روز به بیمارستان برم تا مطمئن بشم که تو دیگه روی اون تخت منتظر دیدن من نیستی. پدرم تا دیدار دوبارمون تو رو بخدا می سپارم . روحت شاد

13 comments:

ali said...

سلام آبجی
برای پدرتون در زندگی جديد، شادی آرزو می‌کنيم

مهدیس خانوم said...

روحشون شاد و قرین رحمت خدا باشه

هنا said...

عزیزم بهت تسلیت میگم.....دیشب می خواستم بیام حال پدرت رو بپرسم...از ننوشتنهات نگران شده بودم و امروز ....
نمی دونم چی بگم...من رو در غمت شریک بدون. غم خیلی بزرگیه.....روحشون شاد.
برای شما هم صبر آرزو می کنم.

zara said...

خدا رحمتشون کنه و به شما صبر بده. غم بزرگیه غم از دست دادن عزیزی. رسم روزگار همینه

golmaryam said...

تسلیت میگم. امیدوارم حضور دخترای نازت و همسرت تسلی بخشت باشه عزیزم.

delbarak said...

azizam behet tasliyat migam . rohesh shad

Unknown said...

عرض تسلیت ، روحش شاد

نسرين said...

چيزي نميشه نوشت
غم سنگينيه
خدا كمكت كنه كه تحمل كني

مامان ارشك said...

خيلي خيلي متاسفم.

پوپک said...

تسلیت می گم

nanady said...

هرچند كه از غمت كم نمي كنه اما تسليتم رو بپذير

زرافه خوش لباس said...

خيلي متاسفم.
خيلي سخته و اميدوارم خدا بهت صبر بده. وداع خيلي قشنگي كردي با پدر مهربونت. روحشون شاد.

رهگذر دنيا said...

سلام عزيز دلم . خيلي غمگين شدم . خدا صبرت بده و روح اون عزيز هم شاد باشه
شرمنده كه دير سر زدم بهت گرفتار بودم