Saturday, November 6, 2010

میشه سیندرلا باشی , خطرش کمتره

دختر بزرگه می گه مامان من می خوام پری دریایی بشم . موهام بلند باشه , لبام سرخ باشه , لباسام رو در آرم , ممه هام بیرون باشه , روشون یک چیزی بذارم , پا نداشته باشم , جاش دم آبی داشته باشم .بعد دیگه باید برم تو آب پیش ماهی ها زندگی کنم . اما مامان زیر آب خطرناکه کوسه ها هستند , منو می خورند , تو و بابا هم باید بیایید که کوسه ها رو دستگیر کنید

فکر می کنم حالا اگه تو پری دریایی نشی و ممه هات رو بیرون نگذاری که کوسه ها دنبالت کنند و من و بابات مجبور شیم بیاییم کوسه ها رو دستگیر کنیم , نمیشه ؟

4 comments:

رهگذر دنیا said...

سلام مادر خانومی گلم
خوشحالم که بروز کردی . این یعنی الان بهتری . خدا رو شکر
تو که سر نمی زنی ببینی طرف های ما چه خبراس . ولی اشکال نداره من دوستت دارم و تند تند هم بهت سر می زنم

حالا باز خوبه که دخترای ما می خوان پری دریایی و سیندرلا و زیبای خفته بشن . پسرا که آرزوشونه زورو و اسپایدر من بشن رو چه باید کرد؟

زرافه خوش لباس said...

ولي پري دريايي يه چيز ديگه اس

مامان خانومی said...

دلم برای ممه هاش ضعف رفت . خیلی باحاله این دختر بزرگه .

رهگذر دنیا said...

سلام عزیزم
اگر می خواهی از زهر نوشته ام بنوشی رمزش رو برات می ذارم.فقط نمی دونم چطور خصوصی کنمش که فقط خودت بتونی ببینی . چون پیامها بدون تائید دیده می شن.