Saturday, March 13, 2010

گلاب گلاب کاشونه

فردا تولدمه , چون فردا سرکار نمی آم امروز قراره دوستام رو مهمون کنم به ساندویچ .از همین ساندویچ کثافت ها ی دم شرکت . کادوم رو هم ازشون گرفتم با سلیقه خودم بشقاب و کاسه مسی خریدند برام . خودم هم بقیشون رو خریدم , می خوامشون برای سفره هفت سین . آره می گفتم تولدمه  . دارم با سرعت دهه سی رو طی می کنم . راستش با دهه بیستم فرق چندانی نکردم هنوز بیشتر مواقع شلوار جین تنمه . هنوز ترجیح می دم تو مهمونیها با بچه ها منچ بازی کنم . هنوز کارتون ها رو هرچند تکراری با علاقه دنبال می کنم هنوز عاشق اسباب بازیم .هنوز روم نمیشه به یک جای غریبه تلفن کنم . هنوز وقتی می ریم مهمونی خجالت می کشم پشت اف اف اشون بگم منم . هنوز عاشق انواع فان فارها هستم . هنوز شکلاتهای خوشمزه رو برای خودم تو یخچال قایم میکنم . هنوز از رفتن به باغ وحش ذوق میکنم و راستش هنوز بزرگ نشدم

5 comments:

مامان روژين said...

تولدت مبارك گل خانمي گلاب خانم
چه خوب كه هنوز احساس شادي و نشاد بچگي رو داري و فكر نميكني بزرگ شدي و لذت ميبري از اينكه شكلاتهاي خوشمزه رو واسه خودت قايم كني

Perin said...

تولدت مبارك مادر خانومي
مدتي بود شرح روزهاي مادرا نه ت رو از گودر مي خوندم . الانم يادم نيست از كجا رسيدم به اينجا.

Anonymous said...

تولدت مبارک عزیزم چه قددددددددددددددددر قشنگ وصف کردی عین واقعیت بود


مرجانه

مامان ارشك said...

چه شبيه هميم. شلوار جين كه تنمه. كارتون و اسباب بازي رو كه نگو. بچه هاي جاريم برام كارتون و پوني كادو مي خرن.
تلفنا رو مي دم همسرم بزنه و پشت اف اف به پسرم مي گم بگه ارشكم.

delbarak said...

tavalodet mobarak mamane mehraboon. shad bashi