Saturday, January 22, 2011

یک سوزن به خودت بزن , یک جوالدوز به مردم

وقتی اولین خمیر دندون دختر بزرگه تموم شد دومی رو باباش یک مارک دیگه خرید از اون موقع هر وقت می خواستم براش مسواک بزنم از خمیر دندون شکایت می کرد اولین بار که فوری تفش کرد بیرون . اما بعد من هی بهش گفتم خیلی هم خوبه وطعمش توت فرنگیه وخودت رو لوس نکن و  ... اینا رو رو حساب مارک معتبر خمیردندون و قیمتش و رنگ و بوش می گفتم ها .تا اینکه دیشب می خواستم مسواک بزنم که دیدم خمیر دندونمون تموم شده ساده ترین راه رو انتخاب کردم و از خمیردندون بچه زدم رو مسواکم و .... همینکه مسواک رفت تو دهنم آه از نهادم بلند شد . انگار یک مشت گچ با اسانس توت فرنگی خورده باشم فوری تفش کردم ..... حالا موندم که با خمیر دندون چیکار کنم البته خراب نیست فقط طعمش اینطوریه  , دخترک هم طفلی مدتیه دیگه عادت کرده و غر نمی زنه , آخه اینم مادره تو داری بچم !؟

1 comment:

خاتون said...

سلام
اسباب کشی کردم اومدم خونه جدید:
http://bootejeghe.blogsky.com
از این به بعد بیزحمت تشریف بیارید همینجا. "بوته جقه"
ممنون