Wednesday, April 7, 2010

من مهندس

کلی درس خوندم و زحمت کشیدم تا این مدرک فزرتی مهندسیم رو گرفتم اما نمی دونستم که چه بلای جونم میشه . درست از وقتی که دانشگاه قبول شدم همه از پیر و جوون و بزرگ و کوچیک می خواستند راجع به خریدن کامپیوترشون نظر بدم یا اینکه مشکلاتشون رو از سخت افزاری و نرم افزاری حل کنم بابا آخه من چه می دونم که بازی کامپیوتری بچه شما چه مشکلی داره که وسط بازی هنگ می کنه , یا اینکه چرا صدای کامپیوترتون در نمی آد و خفه شده ؟  آقا ما به کی بگیم که درسته کامپیوتر خوندم اما نمی دونم چه پرینتری الان تو بازار بهتره و یا اینکه چه فکس مودمی بخری بهتره .بار اول رفتیم خونه یکی مهمونی , غریبه .یارو مارو بلند کرده تیلیک تیلیک برده سر کامپیوترش که مودمم اشکال داره درستش کن .همسایمون کامپیوترش رو زده زیر بغلش آورده در خونه ما که چی ؟ برام ویندوز نصب کن .رفتم دندون پزشکی , تا دکتر فهمید چیکارم , با پیشبند بسته و صد تا خرت و پرت تو دهنم , منو برده پای کامپیوترش که ببین اسپیکر هاش چشه !بدبختی نیست ؟! حالا از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان اگه می تونستم مشکل کسی رو حل کنم کوتاهی نمی کردم اما نود درصد مواقع نمی تونم یعنی نمی دونم اصلا بلد نیستم , بابا بگم بیسوادم دست از سر کچلم بر می دارید ؟

2 comments:

zahra said...

:))))))))))))))))))))
manam mohandesi shimi khundam. yeki az familamun har bar gir mide ke ye formul yeda kon o pelastice chichi besaz baram:)))))))))))))))))

Anonymous said...

سلام . من هم مهندسي خوندم مهندسي مواد . اوايل براي بعضي ها سوال پيش مي اومد كه مهندسي مواد!!! چه جور موادي ؟!!!!!!! و من هم مجبور مي شدم بهشون بگم كه يعني مهندسي متالورژي تازه مشكل مي شد دو تا كه متالورژي يعني چي.